www.earnsubscribers.com

Nem tudom ki hallott már erről az oldalról,de ez bizony nagyon is elkerülendő!!!

 

A napokban kaptam egy emailt,amiben az állt,hogy ha ellátogatok erre az oldalra,akkor minden jó lesz,mert többen fognak feliratkozni a profilom hírlevelére.Termszétesen, tisztában léve az ilyen spammerek sunyiságával,felmentem az oldalra,ahol szerencsére nem történt semmi,de az oldalon lévő szöveg azt kérte tőlem,írjam be a YouTube profilom azonosítóját.Tudtam,hogy itt valami gond lesz,így utánanéztem,hátha mások közöltek figelmeztető videót ezzel kapcsolatban.Szerencsére nem fűztem ehhez hiú reményeket,ugyanis jópáran elkerülték az oldalt és figyelmeztették az embereket amilyen gyorsan csak tudták. Ezt tanácsolom én is: kerüljétek el ezt a "nagyszerű ajánlatot/lehetőséget".

Sziasztok!